פאזלים לילדים בני 5

פאזלים לילדים בני 5 ומעלה שתורמים להתפתחותם

למרות שמדובר במשחק וותיק ומוכר, עדיין לא נס לחם של פאזלים לילדים המספקים חוויה מהנה ומאתגרת לבד, עם חברים או בני משפחה, שגם תורמת להתפתחות תקינה. באתר המוביל של היריד היצירתי מציעים מגוון איכותי ועשיר של פאזלים לילדים בני 5 ומעלה, ממנו כל אחד יכול למצוא פאזלים שמתאימים לגיל ילדו ובנושאים המועדפים אליו, ולהזמינם בקלות און ליין לכל כתובת מבוקשת בארץ.

פאזל חי וקיים

אם חשבתם שפאזלים הינם נחלת העבר, הינכם טועים ובגדול. פאזלים ממשיכים להוות משחק מבוקש בקרב הציבור בארץ ובעולם כאתגר מהנה המעסיק את כל בני המשפחה למשך שעות ארוכות. בעזרת פאזל ייחודי ומעניין תוכלו להוציא את ילדיכם מהמסך ולהעניק להם זמן איכות מהנה אחר הצהריים. את הפאזל תוכלו לקנות כמתנה לילד ליום הולדת, מתנת חג, מתנה לחופש הגדול ועוד.

חשיבותם של פאזלים לילדים להתפתחות הילד

מעבר לבילוי המשותף, הרכבת פאזלים תורמת באופן מהותי להתפתחות הילד, לשיפור זיכרון ויכולת קשב, לתפיסת המרחב וליכולת להתמודד מול אתגרים ולפתור אותם. למעשה, בזמן הרכבת פאזל הילד מפעיל את שני חלקי המוח ובכך הוא מעודד כישורי למידה. כמו כן, הצלחתו של הילד להתאים חלקי פאזל משפרת את מצב רוחו ובטחונו העצמי ביכולותיו. בנוסף, פעולת הרכבת הפאזל תורמת לשיפור יכולת זיכרון וריכוז, וכן משפרת יכולת ארגון, תכנון, חשיבה מופשטת וגמישות מחשבתית.

הצורך בריכוז ממושך גם מוביל לפיתוח תפיסה מרחבית, עם יכולת לזהות אובייקטים, צבעים צורות וכדומה. וזה עוד לא הכל: הרכבת פאזלים גם משפרת זיכרון לטווח קצר, מעודדת חשיבה ריאלית וגם יצירתית, משפרת קשר עין-יד ומוטוריקה עדינה, ועוד.

מבחר עשיר של פאזלים לילדים

חברתנו מייבאת ומשווקת מבחר עשיר, יפיפה, איכותי ומקורי של פאזלים לילדים, לרבות פאזלים לילדים בני 5, פאזלים לילדים בני 7 עד 10 עם עד מאתיים חמישים חלקים, פאזלים לילדים בני 8 עד 12 עם חמש מאות חלקים ויותר, ופאזלים לילדים מגיל עשר ומעלה עם אלף חלקים ויותר. פאזלים אלו מוצעים בשלל נושאים מועדפים על ילדים, לרבות פאזל של דולפינים ודגים חביבים, בקתות קסומות ליד הים, מגדלור ליד ים סוער, ספינת מפרש שטה בסערה ואוצרות בלב ים, וכן פאזל של אוסף בובות, ילדה עם הדובונים שלה, חתולים במטבח, מוסך רכבים, סירה באגם, גדות נחל, כפר דייגים ועוד.

הזמנת משחק פאזל לילדים און ליין

הזמנת פאזל לילדים מוצעת בבטחה ובקלות און לליין ישירות דרך האתר שלנו. בנוסף לביצוע הזמנות ולעוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם שירות הלקוחות של היריד היצירתי בטלפון 058-329-7913.

שתפו:

ביטול עסקה

במידה ואתם מעוניינים לבטל עסקה לאחר שקראתם את מדיניות הביטול, השאירו כאן פרטים כפי שרשמתם בהזמנה ואנו נבטל אותה

אהבת את היצירות?

אנחנו שולחים מבצעים והטבות רק לחובבי אמנות

דילוג לתוכן