צביעה באמצעות מספרים

מבחר עשיר ומקורי של תמונות לצביעה באמצעות מספרים

יש לכם חלום ישן לצייר תמונה מרהיבה, אותה תוכלו לתלות בגאווה בביתכם? בחברת היריד היצירתי יעזרו לכם להגשים את החלום עם ערכת צביעה לפי מספרים המוצעות עם מבחר גדול של תמונות בנושאים שונים. מדובר בתמונות המתאימות לכל גיל, החל מילדים עד צביעה לפי מספרים למבוגרים, ולכל תחום עניין, סגנון ציור והעדפה אישית. את הערכות תוכלו להזמין און ליין דרך אתר החברה ולקבלן עם שליח לכל כתובת מבוקשת בארץ.

לצייר תמונת קנבס מרהיבה

ציור וצביעת קנבס באמצעות מספרים תעניק לכם ציור איכותי וייחודי בצבעי אקריליק, תמונה על בד קנבס על גבי מסגרת עץ, אותו תוכלו לתלות בכל מקום בביתכם. תהליך הציור עצמו של תמונה לפי מספר הינו קל ליישום ואינו דורש ידע מקדים, והוא יעניק לכם שעות יצירה מספקות מלאות עניין ואתגר. בנוסף, בערכה תמצאו את כל הנדרש ליצירת התמונה, לרבות תמונת קנבס ממוספרת, צבעי אקריליק, מכחולים בגדלים שונים והוראות ברורות ומפורטות.

מבחר עשיר וייחודי של תמונות

בכדי להעניק לכם תמונה מושלמת, ייחודית ומרשימה דאגנו לייבא מבחר מרהיב, איכותי ומקורי של תמונות לצביעה לפי מספרים. ממבחר זה כל אחד בכל גיל יכול לאתר תמונה המועדפת עליו, לצבעה בזמנו הפנוי ולתלות אותה בביתו. כך למשל, תוכלו לבחור תמונות בנושאים הבאים:

יהדות – תמונות מלאות השראה בנושאי מסורת ויהדות כמו כאיל תערוג, תמונה של בית המקדש ועוד.

ים – תמונות בנושא ים אהובות על רבים בהיותן יוצרות תחושה שלווה של מרחב ופתיחות. למשל תוכלו לבחור בתמונה של עיירת נופש, דרך כפרית לחוף ים, ספינת מפרשים בלב ים, מדרגות לשפת הים, אי בודד, חוף דקלים, בית קפה ליד החוף, שער הפונה לים, שקיעה קסומה ועוד.

חיות מחמד – גם ילדים וגם מבוגרים אוהבים תמונות של חיות מחמד שובות לב, כמו של כלב ארוך שיער, כלב נאמן שופע לבבות, כלבלב בסל עם פרחים, כלבים בתוך מריצה ועוד.

חיות בר – תמונות של חיות בר משרות אווירה של טבע, אצילות ויופי. כך למשל, תוכלו לבחור בתמונה של פינגווין חביב, דולפינים מקפצים, דובת קוטב וגוריה על פסגת הר, פרחים ופרפרים, סוס לבן מלא קסם, ג'ירפה צבעונית, ציפורי שיר על ענף וזוג תוכים.

פרחים – ציורים של פרחים הם לא ספק קלאסיקה המוסיפה יופי וקסם לכל חדר. בנושא זה תוכלו לבחור למשל תמונה של מרהיבה של פרחי משי, פרחים בתוך אגרטל על מפת תחרה, ציור של פרחים בסגנון צבעי מים, אופניים מוקפים בפרחים, עציץ צבעוני עם שלל סוגי פרחים ועוד.

נוף כפרי – תמונות של נוף כפרי טבעי ועשיר מעניקות ציור שופע יופי, פסטורליה ונוסטלגיה. למשל תוכלו לבחור בתמונה של רכבת קיטור בתוך נוף כפרי, עיירה בשלג, שביל לבית כפרי, מזרקה במרכז הכפר, שביל ביער עבות, חצר של בית כפרי ועוד.

ילדים ונוער – יש לנו מבחר עשיר של תמונות בנושאים אהובים על ילדים ובני נוער עם דמויות קסומות, מיוחדות ומוכרות. כך למשל, תוכלו למצוא תמונת מפגש של חיות דיסני, אמא ברווזה, נסיכה בטבע, סנאי מפצח אגוזים, כלב לבן ופרחי סחלב, פילון שמח, קשת וחד קרן, ילדות על ספסל, בית מעופף ועוד.

להזמנת תמונה לפי מספר

הזמנת ערכת צביעה לפי מספרים מוצעת בקלות ובבטחה דרך האתר שלנו. כמו כן לביצוע הזמנות ולקבלת עוד פרטים וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר שלנו או צרו קשר עם שירות בלקוחות של היריד היצירתי בטלפון 058-329-7913.

 

שתפו:

ביטול עסקה

במידה ואתם מעוניינים לבטל עסקה לאחר שקראתם את מדיניות הביטול, השאירו כאן פרטים כפי שרשמתם בהזמנה ואנו נבטל אותה

אהבת את היצירות?

אנחנו שולחים מבצעים והטבות רק לחובבי אמנות

דילוג לתוכן