צביעה לפי מספרים – חוויית צביעה מטורפת ומהנה

רבים שואלים מה היא ההיסטריה סביב צביעה לפי מספרים? למה אנשים מכורים לדבר הזה וכל כך נהנים ממנו? מה יש בו שהוא יודע לרתק סביבו אנשים בכל טווח הגילאים, לאורך שעות ארוכות, בלי שהם ירגישו שהזמן חומק להם מהידיים.

במאמר הזה נבין קצת יותר מה זה צביעה לפי מספרים, ומה מיוחד בה?

צביעה לפי מספרים – במה מדובר?

'צביעה לפי מספרים' היא פתרון גאוני שהופך כל חובב צביעה למקצוען של ממש. כזה שמסוגל להוציא תחת ידיו יצירות מרהיבות מלאות ברק אומנותי קסום.

בעבר הלא רחוק, אם אהבת לצבוע אבל לא היה לך את סט הכישורים הדרוש לכך, היית יכול להיפרד מתשוקת הצביעה לצמיתות.

'צביעה לפי מספרים' מאפשרת להנות מתשוקת הצביעה גם אם אנחנו לא כל כישרוניים כמו ציירים גדולים, וחסר לנו תכונות מקצועיות כמו: דיוק, תכנון, שרטוט ועוד, שדרושות לציירים מקצוענים.

עם צביעה לפי מספרים כל מה שאנחנו צריכים זה אהבה וחיבור עמוקים לצביעה. עם כל השאר כבר נסתדר.

צביעה לפי מספרים היא עד כדי כך מוצלחת, שאם נראה למישהו תמונה שנצבעה בעזרת שיטה זו, הוא לא ידע להבחין שאין כאן יד מיומנת ומקצועית.

בעזרת צביעה לפי מספרים תוכלו לעטר את כל קירות הבית שלכם עם תמונות מאלפות שאתם בעצמכם תצבעו ותייצרו. ותכלס? הרבה יותר נחמד כאשר הבית שלנו מעוצב עם תמונות שייצרנו בעצמנו ואנחנו מרגישים אליהן חיבור.

צביעה לפי מספרים – למי זה מתאים?

היופי בצביעה לפי מספרים הוא שהיא מתאימה לכולם. החל מילדים ממש קטנים ועד לבני הגיל השלישי.

כמובן שלילד רך בשנים תתאים יותר לצביעה תמונה קלה ופשוטה, המורכבת מפחות אלמנטים, צבעים ומספרים, ודורשת מעט פחות דיוק. לעומת מבוגר שימצא את סיפוקו דווקא בתמונות מורכבות, מרובות גוונים ומספרים, ושמצריכים מיומנויות עדינות ומדויקות יותר.

מה שמשותף לכולם זו ההנאה הגדולה וחדוות היצירה שממלאות את הנפש ומרגיעות את הגוף מהאינטנסיביות היומיומית.

צביעה לפי מספרים – מבחר קטגוריות מגוונות ומרתקות

כל אחד מאיתנו אוהב לצבוע דברים אחרים. בכל תמונה יש משמעות עמוקה יותר שמסתתרת מאחוריה וכל אחד מתחבר לתמונה שמביאה לו את המשמעות שהוא מחפש.

צביעה לפי מספרים ניתן למצוא היום במגוון ענק של סגנונות וסוגים. הנה העיקריים שבהם:

צביעה לפי מספרים – נופים

אין כמו נופים פסטורליים מרהיבים, המשרים שלווה אין סופית על הנפש ונוסכים רוגע בכל תאי הגוף. זו הסיבה שתמונות נופים תופסות מקום מרכזי על הקירות בכל בית, משרד, מרפאה, מוסד וכו'.

גם בצביעה לפי מספרים נופים תמצאו מגוון אדיר של תמונות נוף עוצרות נשימה לצביעה. התמונות כוללות הרבה מאוד סוגי נוף מטורפים. לנו רק נותר לבחור את האחד שאנחנו רוצים ולהתחיל לצבוע בכיף.

צביעה לפי מספרים – לילדים

צביעה לפי מספרים פופולארית מאוד בקרב ילדים בכל גיל. התמונות לצביעה לפי מספרים לילדים מותאמות באופן מיוחד לילדים, והן מורכבות בדרך כלל מדמויות וסמלים שילדים ממש אוהבים, כגון: פילון, דובון, חד קרן, נסיכה, במבי, בלון פורח ועוד.

צביעה לפי מספרים לילדים לא רק מהנה ומשמחת אותם, אלא גם מפתחת שלל מיומנויות מוטוריות וקוגניטיביות אצלם.

צביעה לפי מספרים – יודאיקה

בכל בית יהודי תלויות תמונות בעלות אופי יהודי שורשי. וגם תמונות יודאיקה כאלה תמצאו בשפע בצביעה לפי מספרים יודאיקה.

תמונות אלה כוללות בין היתר: דמויות של צדיקים מהדורות הקודמים, דמויות חסידיים מנגנים או רוקדים, ברכת הבית, בית המקדש, פסוקים עם מסר עוצמתי מהמקורות בעיצוב מרהיב ועוד.

צביעה לפי מספר ענק תיירות בחוף

מדובר בתמונות אומנותיות ברמה הגבוהה ביותר, אותן תצליחו לצבוע בעצמכם ברמת דיוק פנומנלית, בזכות המספרים.

צביעה לפי מספרים – פרחים

פרחים יפים מביאים איתם תחושה שמחה ומלבלבת, ותמונות מאלפות שלהם מחדירות תחושה אופטימית של פריחה ושגשוג בכל בית.

עם צביעה לפי מספרים תוכלו לצבוע שלל תמונות פרחים מיוחדות בהנאה מרובה. תוך כדי הצביעה תראו איך הפרחים גדלים אט אט, ותופסים צורה וצבע, עד שהם יגיעו לשיא פריחתם, או אז תתמלאו בתחושת סיפוק אדירה ותרוצו לתלות את היצירה המפוארת על הקיר הכי מרכזי בבית.

צביעה לפי מספרים – חיות

אוהבים חיות? בטח אתם גם נהנים מתמונות יפהפיות של חיות חמודות. בקטגוריה של 'חיות' בצביעה לפי מספרים תמצאו מגוון ענק של תמונות של חיות לצביעה.

תוכלו לבחור את ערכת הצביעה עם התמונה של החיה האהובה עליכם ביותר: כלבים, חתולות, ג'ירפות, ציפורים, תוכים, במבי ועוד.

הבית של תמונות לצביעה לפי מספרים – 'היריד היצירתי'

כאן באתר הבית של 'היריד היצירתי תמצאו את המלאי הכי עדכני ומקורי של דפי צביעה לפי מספרים, לכל הגילאים ומכל הסוגים. ותהנו משעות רוויות הנאה, כיף וסיפוק, לכם ולילדים שלכם.

לכם נותר רק לבחור את הערכה לצביעה לפי מספרים שהכי מעניינת אותכם, להזמין במחיר מציון, והמשלוח יגיע אליכם תוך זמן קצר. שירות מצוין מובטח!

אז קדימה למה אתם מחכים?

שתפו:

ביטול עסקה

במידה ואתם מעוניינים לבטל עסקה לאחר שקראתם את מדיניות הביטול, השאירו כאן פרטים כפי שרשמתם בהזמנה ואנו נבטל אותה

אהבת את היצירות?

אנחנו שולחים מבצעים והטבות רק לחובבי אמנות

דילוג לתוכן